4 år

För fyra år sedan satt vi där vid OK-macken med våran lilla skatt.. 

 
 
Efter en förglömlig resa (som jag förvisso inte minns mycket av ) så kom han med dunder och brak. Bråttom var det. Även om jag inte minns mycket mer än smärtan och paniken, så minns jag precis den här stunden när kortet är taget. Lugnet. Han var här, han var vid liv allt hade gått bra.
 
Då var allt ett oskrivet blad. Nu fyra år senare har det formats den finaste lilla killen av denna underbara bebis. En liten pojke som bjuder sin mamma på så många skratt varje dag, som alltid kan göra den allra gråaste dagen lite bättre. Som så gott som alltid har en puss eller kram över.
 
Grattis på fyraårs-dagen mitt finaste lilla troll <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0