Tentan

Ja, idag kom tentan i byggplanering på posten. Var i Borlänge och skrev den för några veckor sedan..

Kan säga att jag inte hade nån vidare bra känsla när jag skrev den och att jag varit bra nervös i väntan på resultatet..
Har hoppats på att den skulle vara godkänd iaf så jag inte behöver göra om den. Är nämligen omtenta nu den 24 och orka ladda om och plugga igen??

Men ack så fel jag hade och oj så glad jag blev. Det gick över förväntan kan jag säga. Och nu kan jag lägga denna kursen helt bakom mig och bara fokusera framåt, så skönt :)

Firade mig själv med lite tulpaner :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Va härligt! Man blir ju så himla glad när man klarar den å ännu gladare när det gått så mycket bättre än vad man förväntat sig =) jag är då inte förvånad över ditt resultat! Puss

2012-04-19 @ 18:58:13
URL: http://frokenlynnigochtvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0