På stan

Varit på stan idag och handlat lite smått å gott till Arvid. Han var i stort behov av vantar så det blev tre par och ett par mockasiner till dagis. Tyvärr fanns ju inte de finaste i hans storlek =( Men men så kan det vara..
Och sen var jag bara tvungen att köpa den här
Lindex Shop Online - Zipjacka
Bild från Lindex Shop Online.
Så himla mysig=)
Inte vad vi behövde egentligen, men vet att jag skulle ångra mig om jag inte köpte den. Tog dock storlek 98/104 för jag tror han snart skulle växa ur 86/92. Hade gärna köpt en blå oxå, men man får ju lov att hejda sig lite :P
Blev dock inget inhandlat till mig, svårt att koncentrera sig och gå och titta när Arvid inte vill sitta still i vagnen överhuvudtaget. Så det var tur mamma å syrran var med annars hade nog inget blivit inhandlat.
Ne ska man handla på riktigt då ska man vara själv utan barn..
Satt och kikade på datorer igår med älsklingen. Behöver ju införskaffa en ny. Skulle så gärna vilja ha en vit bärbar. Men de e ju egentligen inte värt å betala lika mycket för en vit som en svart eller grå när den vita har så mycket sämre prestanda. Och jag vill inte lägga flera tusen till bara för att få rätt färg. Sååå ne det blir väl ingen vit då. Blir glad bara jag får en egen dator igen..
Snart blir det fredagsmys=) Pizza, film å älsklingen. Gött!

Kommentarer
Postat av: Anna

Myysig tröja, en sån vill jag oxå ha haha :P

Vad blidde det för dator då ?

2010-09-17 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0