Bloggen dog...

 

Ja helt plötsligt så fanns inte tiden och lusten att skriva.. Men jag saknar den så jag ger den ett nytt försök..=)
Har väl börjat fått ihop tiden med jobb och barn å allt vad det innebär..
Lite enklare nu när man har en liten kille som börjar bli stor och som faktiskt kan leka själv...

Ja helt galet vad tiden går fort, snart har vi en liten 2-åring här hemma. Förvisso några månader kvar men tiden går ju galet fort och allra helst när man jobbar.

Här hemma har det väl egenligen inte hänt så himla mycket förutom att liten börjar bli stor.
Det vi väntar på är väl att Arvid ska börja prata lite mer. Han "räknar" till 4 och säger väl mamma, pappa och "va ä dä"(om typ allt 100 gånger om dagen) Sen är det mest obegripliga långa meningar.

Vi är inne på våran tredje svinkoppssmitta. Är så otroligt trött på detta nu. Hela sommaren gick åt till att försöka bota å lindra å utrota. Jag har tvättat så mycker sängkläder, kläder å handdukar så jag vill seriöst aldrig mera se åt en tvättmaskin. Tack och lov att jag hade renoveringen av köket att roa mig med när vi inte kunde leka med nån på hela semestern. Men jag hoppas och tror "peppar, peppar" att det snart är över och att det då inte kommer igen.

Köket ja, jag bokstavligt talat älskar mitt nya kök. Bara bänkskivan kommer på plats så är jag nöjd. Den ligger här å väntar på att bli kapad. Det känns skönt att det var värt allt jävla slit.
Jag vill aldrig någonsin igen måla en kökslucka.

Imorgon är jag ledig, och då blir det massa mys med mitt lilla hjärta som jag knappt sett på två dagar.





Kärlek


Kommentarer
Postat av: Erica

Åhhh äntligen får man gå in här igen å läsa om er=) Har saknat det ju!



Hoppas vi får se bilder på köket snart, är ju sååå nyfiken på hur det blev nu när allt snart är klart=)



Stor kram på er

2010-09-13 @ 22:04:47
Postat av: Sofia

Ja jag har oxå saknat det=)



Ja det kommer snart=)



Puss å kram

2010-09-14 @ 10:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0