Yes!

Kom hem från stora staden för en stund sen, hade äntligen fått deklarationen!
Å ja det var en trevlig överraskning, så nu har jag ett leende på läpparna resten av dagen=)


Å så fick vi paket på posten, en fin vindfleecejacka från pop som vi fyndat på tradera,
så nu är vi redo för våren=)

Trött, tröttare, tröttast idag känns det som..

Det blir fan inte roligare än så här
så jag besparar er en meningslös fortsättning..

Over and out!

Träffen med flickorna var för övrigt lika trevlig som väntat!
Kläm ut bebisen nu Erica så vi får snuffa liten bebis igen=)

Over and out igen!





Kommentarer
Postat av: Erica

trevligt m pengar tillbaka.. sånt gillar vi!

Å paket va roligt.. sånt gillas oxå;)Förstår att du har ett leende resten av dagen..=)



Ja du om jag bara kunde klämma ut den lille så skulle ja nog göra det.. typ nu!Men men..hoppas h*n vill kika ut snaaart iaf!!=)



Kram på er

2009-03-31 @ 18:51:32
Postat av: Sofia

Ja sånt är alltid trevligt=)



Haha ja jag vet att du skulle det=) Men snart kommer h*n iaf=)



kram på er=)

2009-03-31 @ 20:10:39
Postat av: Anonym

Härligt med lite money kul =) jag hoppas som sagt på att det blir en fredagsbebis =P

2009-03-31 @ 21:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0