Trött..

Ja idag tog jag itu med den stora rensningen.. vi har nämligen ett rum som e fullpackat med grejer som fyllde huset när jag flyttade in.. Det mesta av det är skräp, fick jag bestämma skulle de mesta kastas men de e ju tyvärr inte mina grejer så sambon lär väl ha lite å säga till om oxå.. En del e ju hans å det mesta hans pappas... Men har iaf börjat med en första rensning, sånt jag vet säkert e bara skräp.. 
Känns skönt å ha börjat iaf även om det kommer ta lite tid... Kommer ju behöva utnyttja det där rummet när Arvid blir lite större...
Tyvärr har ju inte han hjälpt till mycket, typ vägrat sova mer än en halvtimme i taget så det har gått lite stapplande framåt med många avbrott... Men men sånt är livet när man har en liten skruttunge=)

Men nu är jag trött å oredan e stor, men känns onödigt att klämma in allt i rummet igen om jag ändå ska fortsätta imorgon igen..

Arvid har precis ätit å ligger nu i babygymet å pratar, ska väl snart lägga han, men först blir det lite varm choklad å "Unga Mödrar"

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0