Tisdag

Ja idag ska vi åka in till stan å träffa Anna å Erica=) Fika å tjåla massa skit skulle jag tro, me like!

Imorgon ska jag, Arvid, Tessa och Issa premiära på villgott, det ska bli intressant=)
Kul å träffa tjejerna=)

Torsdag blir det date med Mimmson, alldeles för längesen som vanligt :P
Men det ska bli trevligt=)

Så känns som vi har fullt upp de närmaste dagarna=)

Annars då, ja fattig är man den här månaden. Att Februari var en kort månad var inte bra för föräldrapenningen. 1000kr mindre att leva på var ju ingen hit när räkningarna var mååååånga. Plus att både kylskåp och bensintank ekar tomt. Jaja bara att snåla till den 27:e.. trök!

I söndags fick Arvid smaka sin första smakportion, potatis. Han var väl lite skeptisk, inte så konstigt när allt man ätit varit flytande. Men tillslut smaskade han i sig det.

                                      


Tror det börjar klia rejält i tandköttet nu, inatt höll han på å böka runt å tappa nappen.
När jag sen försökte stoppa tillbaka nappen högg han sig fast i min hand å börja gnaga, lillskrutten.
Ja vi får väl se när dem kommer. Har ju köpt en bitring, men än så länge är det skönare å bita i mammas fingrar, har ju gått bra hitills men nu börjar han ju verkligen ta i så det gör ont.

Ne nu måste jag skynda mig å duscha medans Arvid sover!



Hoppas ni får en lika trevlig som jag!

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Tessa och Issa

ska bli intressant se vad villgott är för något=) å även träffa er=) Håller med om att det var inte kul att det var en kort månad=( Ses imorgon=) Kram

2009-03-31 @ 09:15:15
Postat av: Sofia

Ja verkligen=) Ja det ska bli kul=) Ne jävla skitfebruari! Tur de e 31 dagar i Mars=) Det gör vi! kram

2009-03-31 @ 16:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0