Söndag

Dagen efter idag, å man mår som man förtjänar.. Nämligen utmärkt, de e just i den här stunden man inte ångrar att man var nykter=) E dock lite trött eftersom man kom i säng vid 1 å Arvid tydligen hade sovit klart vid sex, men vi låg iaf kvar i sängen å myste, eller ja Arvid prata å jag halvsov=), ända till kvart i åtta..

Hade iaf jättetrevligt igår, mycket folk å trevligt folk å rolig tävling som för övrigt mitt lag vann, heja oss!=) Å så mysiga gravidmagar överallt=) E ju så man blir å sakna den där tiden när man fick gå runt å vara tjock å stolt, e väl enda gången man får göra det=) Men det blir väl förhoppningsvis fler gånger..

Skulle ju inte byta ut det jag har nu mot en tjock mage, de e ju en sak som e säker..!
Var så himla jobbigt å åka ifrån han igår, han skulle sova å var hysteriskt ledsen, man fick en liten tår i ögat...
Jag vet ju att Terho klarar det lika bra som jag, men jag är en kontrollperson å jag har svårt att släppa kontrollen..
Men jag försöker verkligen å jag packade ihop mina grejer å satte mig i bilen iaf, men det tog emot kan jag säga..

Sen ringde iaf Terho å sa att han sov som en liten stock å till och med tappat nappen så då kunde även jag njuta av kvällen=)

När jag väl kom hem å fick krypa ner bredvid det finaste jag har så drabbades jag av en sån total känsla av lycka. Det är helt sjukt hur man kan älska en annan människa så mycket, man kan aldrig föreställa sig den känslan. Jag är glad att jag har fått uppleva det, det ger minst sagt livet en annan mening..

Idag blir det en reprisdag, ska nu se alla program jag lyckats sova bort i veckan, är med nöd å näppe jag klarar å vara vaken till 22 på kvällarna.. Lyckades somna i första pausen på desperate housewives så det måste jag ju se klart, plus lite andra program som de tydligen måste sända så sent som 22, e ju lixom ingen idé jag ens försöker se dem på ordinarie tid.. Men ja nåt ska man ju ha söndagarna till oxå..

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Tessa och Issa

Vad bra att du hade en trevlig kväll=) ne visst kan man inte beskriva känslan man känner för dem små, livet har verkligen fått en mening=) vi ska tillbringa söndagen precis som dig =) Ha en trevlig dag!! Kram

2009-03-15 @ 10:05:01
Postat av: Sofia

Ja det var jättetrevligt, skönt å komma iväg lite, så man får sakna det man har hemma=) Ja verkligen=) Låter som en lysande idé tycker jag! Nu ska vi ta en liten promenad å njuta av solen! Ha en trevlig dag ni med! Kram

2009-03-15 @ 11:04:28
Postat av: Erica

Är så glad att du kom,fast att det var jobbigt å lämna Arvid.. Kan inte ens förställa mig hur jobbigt det måste vara när de små liven skriker så mycket så ska man lämna dem.. Kan tänka mig att det gör ont i hjärtat då...

Låter bra iaf att du hade trevligt igår!=)

Åh snart är min skrutt här oxå..Längtar ju så mycket efter h*n..=)

Nu ska jag oxå gå ut i solen!

Ha en bra dag gumman



Kramar

2009-03-15 @ 12:01:25
Postat av: Sofia

Jag är oxå glad att jag kom, det var väldigt trevligt=) Ja usch de e bra jobbigt=(

Jag förstår att du längtar gumman, jag längtar oxå men de e ju bara en bråkdel av hur mycket du längtar..=) Men snart e h*n här! Det ska bli så spännande å se vad det är för krabat=)

Hoppas det var skönt i solen!

Kramar

2009-03-15 @ 15:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0