Söndag...

Idag e jag sur, gick upp vid 7 tiden, upptäcker att Terho somnat på soffan, på bordet står en tom matlåda där det tidigare låg min lunch för dagen. Mina efterlängtade pizzabitar! Inte okej!
Jag vet att mitt pizzabegär inte är normalt, men jag hade verrkligen sett fram emot att få äta de där överblivna bitarna idag, det var det första jag tänkte på när jag vaknade.. Men jag hade på känn att det kunde ha blivit såhär, är ju nämligen inte första gången Terho käkar upp min mat på natten. Min godispåse är oxå som bortblåst, men det bryr jag mig inte så mycket om jämfört med pizzabitarna..

Jaja nog om det, får väl baka ny pizza idag... Syrran tror för övrigt att detta sug beror på vitaminbrist å ja det stämmer säkert... har ju nån vitaminburk kvar sen jag var gravid så kanske ska börja käka dem igen..

Igår vände sig Arvid för första gången från rygg till mage=) Mammas duktiga kille! Jag å Terho såg att han var på väg, han var lite halvt upp på sidan, men sen ramla han tillbaka, sen när vi båda slutat titta å jag tittade tillbaka efter en stund så låg han ju på mage.. så jäkla typiskt att man missar det igen... Han vände sig ju från mage till rygg i början på Mars å det missade jag ju oxå, helt plötsligt låg han bara där på rygg å såg förvånad ut=)

Igår var vi ju hos mamma å pappa hela dagen, där syster yster oxå befann sig.. Trevligt sällskap å god mat! Det gillar vi!

Idag blir det en lugn hemmadag, ska se på skidor å städa lite.. lyckades norpa åt mig en ny dammsugarpåse hos mammsen våran e nämligen överfull! Å jag glömmer ständigt att köpa det, å när jag väl kommer på det ja då vet jag inte vilken modell jag ska ha.... Så nu blir det nog lite bättre sug i den, å det kan behövas med tanke på att vardagsrumsmattan jag köpte drar åt sig allt som finns! Tur inte Rambo hårar så mycket för då skulle mattan vara beige..

Nu är det mindre än 2 veckor kvar till Ericas å Jespers bebis e beräknad! Så spännande, nu kan h*n ju komma närsomhelst=)

Ja det var nog allt för den här gången!

Hoppas ni får en trevlig söndag!
Puss å hej

Kommentarer
Postat av: Erica

Ja h*n får gärna komma snart för jag längtar ihjäl mig!!!!!Bara för det kommer jag få gå över 2 veckor, ja ger mig sjutton på det=(



Vad duktig lillkillen är som vänder på sig!=)Roligt!

Kram på er

2009-03-22 @ 12:29:41
Postat av: Sofia

Haha jag förstår det=) Nedå det tror å hoppas vi ju inte på, så länge orkar vi inte vänta! Men är det så så är det tillslut kommer h*n ut iaf=)



Ja nu händer det mycket hela tiden tycker jag, jättekul!

Kram

2009-03-22 @ 16:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0