Ny vecka, nya friska tag..

... eller?

Nja vaknade idag med ett väldigt ryggont.. går bra å gå och så men kan inte böja mig utan att det hugger till i ryggen, jag som hade tänkt röja lite idag, nu tappa jag lixom lusten på allt... tråk!

Älsklingen ringde nyss å tydligen ska han börja gå skift, var väl inte så kul.. men men inte mycket å göra åt..

Fick mina ljus i lördags, från ljuspartyt, å gud va gott de luktar..=) Mycket nöjd!

Hoppades ju på lite solsken idag men det ser mörkt ut på den fronten, får hoppas på morgondagen istället=)

Jag är så jävla trött på den här röran här hemma, jag e så trött på att inte ha ett förråd att ställa undan grejer i utan bara nån lite klädkammare, som jag fyllde ganska fort med ytterkläder å skor.... har alldeles för svårt att kasta saker, fast jag inte använt dem på flera år.. Men men ska försöka bättra mig..=) Jag e så trött på alla saker här som varken e mina eller Terhos å jag e lite trött på en del av Terhos grejer oxå.. Men jag ska snart röja känner inspirationen kommer krypande... Tyvärr har jag dock  märkt att de e väldigt lätt att skjuta på saker när man går hemma. Kan ju alltid göra det imorgon lixom, men nej nu får det vara slut på det!

Nu ska jag gå å roa lilla grodan som tydligen tröttnar på gymet..

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

"Å jag e lite trött på en del av terhos grejer oxå"

Haha jag tyckte faktiskt att de lär liiite roligt när jag läste det där =) Men jag förstår dej stumpan ! Hatar grejer som ligger överallt där de inte ska ligga :( så jäkla skönt när man väl tar tag i det hela å får röja bort lite, hoppas lusten å orken infinner sej snart ! Pöss

2009-03-16 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0