Ny i bloggträsket

Ja, då har man då gjort som alla andra å skaffat sig en blogg.. Måste ju ha nåt å göra på de få stunder man har över på en dag så man inte får för sig att göra nåt nyttigt som att städa eller så :P

Jaja iaf, här kommer man väl kunna läsa om allt möjligt som händer i vårat liv, mycket spännande:P

Har precis lagt Arvid nu, å kors i taket det tog inte så lång tid idag och han har fortfarande inte vaknat, kanske kan få ordning på det här med sovandet igen.. Har minst sagt varit lite upp och ner med det. Men allt går väl i perioder...

Ska nog blanda till en smoothie till mig nu å sätta mig framför tv:n å njuta av lugnet(hoppas jag iaf)


Kommentarer
Postat av: Erica

Men vad är det jag ser.. Har du skaffat blogg Fialotta!..Va roligt!

Det fattade aldrig jag igår när vi pratade=)

Spännande det ska bli och få följa er vardag!

Stor kram

2009-03-15 @ 11:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0