Mörkläggning

Igår gjorde jag nåt jättedumt. Har äntligen hittat min Sims 2 skiva. Så igår installerade jag om spelet och började spela.
Och när jag börjat spela blir jag fast. Vet inte hur många nätter man setat uppe till tre fyra på morgonen å bara spelat lite till hela tiden lixom. Så så fort jag hade lite tid över igår så satt jag klistrad vid datorn. Så igår blev det inte mycket gjort kan jag säga...

När jag väl insett att jag måste stänga av var klockan typ 20. Gav Arvid mat å på med pyjamas å hopp i säng. Förberedde ersättningen till imorgon bitti. Satte mig snabbt vid datorn, såg att mamma skickat på msn att "nu släcker vi ner". Ja jävlar det hade väl jag helt glömt i mitt simsrus:P
Så 20.32 springer jag runt som e tok och släcker alla lampor i hela huset. Leta på värmeljus å tändare fanns det inte tid för. Och eftersom jag inte riktigt var klar med allt så står jag i mitt kolsvarta kök å försöker känna mig fram för att diska ur Arvids nappflaska. Kan säga att jag hade en katt här hemma som nog undra om jag var riktigt klok.
Kan förövrigt säga att det inte bara var jag på Jan Hans väg som hade mörkläggning, av alla de hus vi ser härifrån var det bara ett som hade lampor på, mycket imponerande.

Nu ska jag gå å lägga lillkillen.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0