Lördag!

Idag ville liten vakna tidigt, klockan sex slog han upp sina små blå och pigg som en lärka var han... Fick mat å låg sen å prata å prata med drömfångaren ovanför sängen medans jag halvsov. Vid kvart över sju börja han bli lite uttråkad så provade lägga han för å sova en stund till å mycket riktigt han somna på en gång min lilla skrutt...
Så då kunde ju jag gå upp å hand om röran i köket efter pizzabaket igår.. Har oxå hunnit med å tvätta en maskin, gjort hemgjord glass och ätit frukost.. Måste vara vårkänslor som gör en så pigg, Me like!

Nu är lillgrodan iaf vaken å påklädd å får mat av pappsen... Ska väl börja göra oss iordning för att åka till mamma å pappa... Blir väl en skön dag i sunnansjö=)

Igår var jag ju som sagt till stan en sväng, blev lite inköp, en top till mig å byxor, body och strumpor till Avvi. Köpte en bok oxå om småbarn på bokrean..

Sen när vi väl kom hem låg tre paket å väntade på oss, mina traderainköp, så himla roligt!
Så nu är allt tvättat å klart för å användas, så nu har vi kläder så vi klarar oss ett tag till.. Får ju plocka bort kläder var å varannan dag, lite tråkigt att han växer så fort, men e ju samtidigt kul å ta fram det nya=)

Dags för mig å klä på mig nu oxå antar jag..

Ha en trevlig dag!
Puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0