Lördag

Ja inte blir man på bra humör när man tittar ut idag inte, vitt vitt vitt överallt! Jävla vinter som aldrig ger sig.
Men men nån gång måste det bli vår..

Rambo har fått en beundrarinna. Han är numera förföljd av en katthona som tydligen bestämt att han ska bli pappa till hennes ungar. Rambo som inte förstått det här med blommor å bin än (vi hade en katthona som löpte här hemma för nån månad sen, för de ville ha ungar av Rambo. Tyvärr förstod inte Rambo nånting och stod helt frågandes när hon stod med rumpan i vädret, så det blev inga ungar den gången) är lika frågandes denna gång, rentav lite rädd för denna jamande/råmande katt. Båda katterna var först på altan tillsammans på behörigt avstånd. Hörde efter ett tag att hon började jama mer å upptäcker då att Rambo hoppat in å satt sig innanför kattluckan å tittar ut på henne..
Ja han är inte riktigt som han ska den katten.

Idag tänker jag inte sätta foten utanför dörren, bara vara inne å myyysa=)

Bjuder på lite ögongodis=)


                                  



                                    





Puss å Hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha du å ditt sims, farligt farligt ;) Fina lilla Arvid, eller snarare stora =) Nu börjar jag bli bra igen å nu vill jag träffa mina tjejer igen saknar er !

2009-03-29 @ 11:59:34
Postat av: Anonym

Ja jag vet.. att jag aldrig lär mig:P Haha ja han växer så det knakar=) Vi vill träffa dig å=)

2009-03-29 @ 16:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0