Jaaaa...

Känner att jag inte har så mycket att komma med idag, har hållit på å rensat hela dagen samtidigt som jag försökt hålla lilleman nöjd, inte det enklaste... Men fått en hel del gjort iaf så jag e ganska nöjd, däremot börjar garaget bli väldigt fullt nu, sopsäckar å kartonger överallt, men känns som de e nån annans problem nu :P

Imorgon tänkte jag lämna Arvid hos mamma å pappa å åka in till stan en sväng å kika, kanske handla nåt.. Känns som det var år å dar sen... Hittar typ aldrig nåt till mig, men nåt till Arvid lär det väl bli iaf..
Skönt å få komma iväg lite själv känner jag, sen blir det en storhandling oxå för nu ekar både kyl å frys å skafferi tomt, inte bra...

Syrran skulle tydligen komma till mamsen å papsen ihelgen oxå, så lördagen spenderar vi nog i fina Sunnansjö=)

Nu ska jag göra mig iordning å lägga mig tillrätta i sängen å se på Criminal minds, å vänta på att älsklingen ska komma hem, han e väl ute på vift som vanligt :P
Lillskrutten sover sen en timme ungefär, men idag var det en kamp att få han å sova.. Han vägrade sova på eftermiddagen så han var ju så klart övertrött å bara ledsen.. Men till slut så gav han upp å slappnade av å nu sover han så sött min lilla älskling=)

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0