Fredag!

Även fast man går hemma hela veckorna så är det lite extra mysigt med fredagar, det är äntligen helg å alla andra är oxå lediga..=)

Ikväll bjuds det på hemgjord pizza hos familjen Andersson/Mukka, blivit lite smått besatt av det känner jag, e sugen typ hela tiden=)

Imorgon packar jag å Arvid in oss i mammas å pappas bil å följer med dem till syrran.. var ett tag sen vi var dit.. Anna å Dan längtar ju efter lilla kusinen så det ska bli roligt. Hoppas lilla Grodan är på bra humör bara så man slipper gå runt å kånka på han där hela dagen. Men brukar ju finnas andra som gärna vill avlasta lite å det får de så gärna=)

Sen när vi kommer hem lämnar jag Arvid med sin pappa å åker på 25-års fest! Erica som fyller snart och ska firas, ska bli trevligt=) Blir dock nyktert för mig eftersom arvid just nu sover i våran säng å Terho flaxar å viftar mest hela tiden i sömnen så jag får ligga mitt emellan som skydd=) E ju dessutom mycket skönare dagen efter när man mår prima!

Söndagen blir nog lugn, fixa å dona lite här hemma skulle jag tro, å mycket mys med mina pojkar!

Nu ska jag gå å göra lite nytta innan lillskrutten vaknar!
Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh jag vill oxå ha pizza =P är dock inte lika seriös å gör en egen, beställer nog en, för som du säger, det är ju faktiskt fredag idag =)

2009-03-13 @ 17:50:27
Postat av: Sofia

Haha, bra att jag lyckades göra nån sugen=) Japp nu är pizzorna klara väntar bara på att ugnen ska bli varm, ska bli så mumsigt! Ja man måste ju fira att de e fredag!=)

2009-03-13 @ 19:23:15
Postat av: Tessa och Issa

Jag kommer följa din blogg med spänning=)

2009-03-14 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0