Måndag igen

Känner mig allmänt orkeslös och oinspirerad.. därav så glest mellan inläggen skulle jag tro..
Vädret gör det ju inte bättre.. Sol regn sol regn... Ge mig lite värme tack=)

Jaja nu har jag iaf tagit ett vitaminpiller får se om det blir nå bättre..

Veckan har lite trevligt att bjuda på iaf..
Imorgon, jag tror iaf det var imorgon, ska nog dubbelkolla för säkerhetsskull, ska jag å Arvid upp till jobbet å hälsa på. Är det sista p-mötet innan sommaren. Kul!

Fredag är det student i Avesta för hela slanten... Min lilla systerson är tydligen inte så liten längre=)
Vi hoppas på fint väder, men det ser inte alltför ljust ut..

Vi får väl se vad vi mer hittar på i veckan..

Ska väl plocka vidare nu medans skrotis sover..

Kommentarer
Postat av: Tessa och Issa

Hej!! känner igen mig i det. jag har ingen lust med något, skule kunna sova bort dagarna om ja fick för issa=)



om ni ska till s-sjö något, kan ni höra av er så går vi gärna på promenad med er är mye roligare att gå där än i stan tycker jag. vi ska nämlingen vara där tis-fre.



kramar

2009-06-08 @ 15:34:51
Postat av: Sofia

Hej!

Okej va skönt att man inte ensam om att känna så=)



Okej va roligt, det kommer vi säkert vara.. Så då hör vi av oss=)



Kramar

2009-06-08 @ 16:49:56
Postat av: Tessa och Issa

nee det är du inte ensam om=) hoppas på sol oxå så man blir lite piggare å på bättre humör.



ja det hoppas jag att ni gör=)



kram

2009-06-08 @ 17:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0