Fredag och Ludvika fest!

Dåligt med inlägg den senaste tiden.. Den här gången tänker jag skylla på det fina vädret..
Har knappt varit hemma de senaste dagarna..

Var ju till kupolen i onsdags å shoppade lite alldeles själv, så skönt=)
Hittade väl lite smått å gott till mig och Arvid=)

Sen hem till mamma å pappa där jag lämnat lillskiten=)
Blev lite solande å badande där, kallt som fan var det, 19 grader, usch!
Igår var vi in till stan en sväng på förmiddagen, handlade ett parasoll å ett par hörselskydd till Arvid.
Och lite kläder till mig eftersom jag kanppt hittade nåt på kupolen..
Sen blev det även en liten snabbvisit på systembolaget=)

Sen hem till mamma å pappa igen för mer sol å bad, lite varmare i vattnet nu, men långt ifrån skönt.. Ja de e ju skönt efter när man väl kommit upp å får känna sig avsvalkad en lite stund.
Hem å dags för mat, fetaostbiffar, kroketter å tzatziki blev det. Mums!

Idag är det då fredag och min premiär på ludvikafesten=)
Ska bli grymt kul å få komma ut lite ta sig en kall cider å njuta av det underbara väder.
Ebba gold är ju ett måste idag=)

Annars blir det inte mycket till ansträngning idag, lite solande å fixande. Naglar ska målas fötter ska badas, skrotis ska underhållas=) En helt vanlig dag med andra ord!

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Lite bilder

                        

Före                                                           Efter




Midsommarafton - fler tänder på G?




Pratar med mormor

Kommentarer
Postat av: Lotta

NU TAR DU DET LUGNT IKVÄLL!! På lördag kommer jag och då vill jag inte veta av nå bakfylletrams. DÅ ska vi bada!!! härligt...nu åker jag till stranden föresten....

2009-06-26 @ 11:09:58
Postat av: Sofia

Haha ja det blir nog ganska lugnt=) Haha nedå ska försöka undvika det :P Ja då blir det bad=)

Nice ha så trevligt!

2009-06-26 @ 12:11:25
URL: http://sofiaslillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0