...

Idag blir vårat lilla troll 7 månader!
Helt galet vad tiden går fort..

Vad har hänt sen sist då..
Spisen funkar bra var tillochmed en varmluft vilket jag e väldigt glad över, spisen ser typ helt ny ut=)
Tyvärr var barnspärren borta på luckan men det gick tydligen att beställa en ny så det ska vi göra snarast..

Äntligen har sommaren kommit på riktigt=) Vi njuter i fulla drag!
Idag har vi varit till mamma å pappa å hälsat på, fick lite jordgubbar å glass, mumma!
Imorgon ska jag till kupolen å ha en förmiddag helt för mig själv, ska bli så skönt=)
Lillskrutt lämnar jag hos mamma å pappa,
lika bra de övar sig lite inför fredagen när Arvid ska sova där, för då ska jag ut på ludvikafesten å ha det trevligt=)
Å underbart väder ser det ut å bli så mycket mer kan man väl inte begära=)

Sommar är ju lika med repriser har jag märkt de senaste dagarna, bara en massa program man redan sett.. tråk!
Men idag får jag äntligen se på "Morden i Midsomer", de e sommar på riktigt för mig=)

Jaja det var allt för idag..

Kommentarer
Postat av: Erica

åhh grattis till dej Arvid!!! Stora killen ju=)



kram

2009-06-23 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0