Sommar och sol!

Varmt, varmt är vad det är och har varit nu...
Man ska inte klaga jag vet men de e ju liite jobbigt att det måste vara så jättevarmt.
Man orkar ju inte göra nåt annat än sola å bada.. Men ja idag verkar det vara sista dagen så idag ska jag njuta iaf=)

Märker dock att värmen börjar ta ut sin rätt på min lilla älskling.
Var trött hela dagen igår, sov till och från hela dagen å gnällde å gnällde när han var vaken..
Lägga han på kvällarna har inte varit det lättaste, är så jäkla varmt på hela övervåningen så jag förstår att de inte e så lätt... Sen gråter han å blir jätteledsen å då blir han ju ännu varmare, en jäkla ond cirkel!
Jaja iaf såvälkomnar vi lite svalare luft nu.

Vi har som sagt inte gjort så mycket, varit ute hos mamma å pappa å svalkat oss, Arvid har doppat fötterna i sjön, och badat i sin lilla pool=)

Igår var vi hemma hela dagen, det var skönt med tanke på att Arvid sover bäst i sin egen säng å igår skulle det sovas i tid och otid så jag hade väl fått dragit den där vagnen fram å tillbaka hela jäkla dagen.. jag önskar verkligen han sov bättre i vagnen, men ja de e som det är, får väl iaf vara glad att han sover så pass bra i sin säng nu=)

Vi har förövrigt sänkt spjälsängen till nedersta läget nu. Jag kom upp en kväll å Arvid var jättearg å ledsen i sin säng å hade lyckats rest sig å stod höll i spjälsängssidan. Så ja då sänktes den illa kvickt. Så nu tycker han de e jättekul å försöka resa sig most ställen, oftast kommer han bara upp på knä som tur är, för han e ju inte så jäkla stabil när han väl står upp. Ja vad ska man säga han har bråttom med allt..
Framåt går det ju i rask takt, nu har han börjar tagit några riktiga krypsteg å inte bara den där ålningen som han kört med innan, även om det funkat lika bra för fort går det om han vill=)
Så nu står det väl inte på förren han kryper för fullt.

Igår var jag superseriös å bakade bullar för andra gången i mitt liv=) Det gick riktigt bra men de e bra drygt utan bakmaskin. Har lite träningsvärk i armen :P Otränad eller vad?=)

Lite bilder





                    


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin bild på Arvid! =)

2009-07-02 @ 10:20:33
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0