Onsdag?

Ja man blir ju nlite lätt dagvill när man går hemma å nu när Terho är hemma oxå har jag verkligen noll koll.
Idag ska jag tapetsera lite tänkte jag, aldrig gjort det förut så jag hoppas verkligen det går bra.
Målat klart nu äntligen! 6 gånger blev det tillslut. Men nu är det vitt vittt.

Måste lägga in drivrutinerna för kameran så jag kan lägga in lite kort, men orka!

Sol idag, härligt! Ska försöka ta oss ut på en promenad.

Arvid kryper runt här snabbt som attan, han är ALDRIG där man sätter ner honom.
Han har en enorm fascination för kablar och Rambos mat och pappas rum(Terho har ett eget datarum där han kan ha allt sitt "skit"). Få saker kan få ansiktet att lysa upp så mycket som när han ser Rambo, kryper gärna efter honom å sätter sig några centimeter ifrån å ser så glad ut. Ibland lyckas han sätta sig på Rambo, men Rambo bara drar sig loss å flyttar sig en liten bit till. Släpper jag ut Rambo börjar Arvid gråta för att han inte kan följa med=) Så söta.

ja vad ska man skriva, jag tycker de e en sån jätterolig ålder han är i nu, har alltid hört att "passa på att njuta medans de inte tar sig fram för sen blir det full fart" Ja visst, full fart är det men inte på nå jobbigt vis än så länge, tycker bara de e roligt å se hur han kryper runt här å utforskar allt. Och allra mest att se hur kul han tycker det är att kunna ta sig fram. Jag tar ju mycket hellre det än nån som vill framåt men inte kommer nånstans å ligger och surar för det.
Äh jag förstår bara inte gnället, tycker bara de e kul. Man är ju lixom med hela tiden så man har koll.

Har nog glömt å sagt det men han har iaf lärt sig att sträcka upp armarna när man ska ta upp honom, så jäkla gulligt=)

Äh dags å göra lite nytta,
Njut av solen man vet aldrig när den tittar fram igen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åhhhh moster längtar efter sin "gosa-hårt-pojke"!!!

2009-07-23 @ 10:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0