Lördag

En vecka har gått sen sist.. På den tiden har jag å Arvid varit på minisemester hos syrran, shoppat lite där, min dator har pajat, jag har köpt en ny(begagnad på blocket) bärbar dator, som jag hittills e mycket nöjd med. Jag har snöat in på The Sims 3, så kul. Har ju varit lika såld på både 1:an och 2:an så det kommer egentligen inte som nån chock :P
Jag har lurat in syrran på facebook och ännu mera på farmen, jag är fortfarande insnöad på farmen. Det är nåt speciellt med att se grödor växa. Jag har tagit paus i renoveringsarbetet och tagit upp det igen, idag har jag målat för första gången. Jag har träffat flickorna utan Arvid för han tajmade det så bra så han blev snorig. Jag har ställt in en dejt med Tessa pga snorigheten, men vi tar det nästa vecka ist=). Arvid har fått en ny tand å en fjärde är på väg. Jag har beslutat mig för att börja ett nyttigt liv inom en snar framtid. Jag känner ett sug efter att börja springa.

Så nu känner ni er väl uppdaterade.
Nu ska jag hänga lite tvätt.

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Anna

haha =P

2009-07-19 @ 00:31:37
Postat av: Lotta

Bra Fia! Kan bara rekommendera joggning, det är min nya drog. Men idag fick jag tyvärr kramp i ena underbenet...men I like!!!

2009-07-19 @ 23:02:38
Postat av: Sofia

Ja det är verkligen supermysigt =)

Haha, det är säkert mamma han försöker säga =)

Hoppas ni mår bra, kram

2009-07-20 @ 13:30:47
URL: http://familjenjosza.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jodå, Damian är väl lite gnällig, svullen i munnen, dålig i magen och lite feber, har vart så i en vecka nu så nu hoppas jag tänderna kommer fram snart! Jobbigt för han...

Kram

2009-07-21 @ 16:09:17
URL: http://familjenjosza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0