Helvetesveckan

Ne egentligen inte, men ibland känns det så, nu när man är i "bantar"tider, vilket jag egentligen inte vill kalla det, för jag bantar inte, jag tar tillbaka min gamla kropp, så gott det går efter en graviditet, jag inser ju att den aldrig kommer bli samma.

Ja skitsamma, den e inte så jävla kul den här påsdieten, överalt jagar den riktiga maten mig, i alla reklamblad, herregud så mycket frestelser, testar se på tv istället, reklam för matprogram tamefan heela tiden, går det nåt annat på tv än matprogram? På riktigt? Matlukt när min älskade sambo gör sin mat, hade typ kunnat döda för en makaron. Ne okej kanske inte men shit vad man saknar den riktiga maten, men va fan en å en halvdag gjord tre och en halv kvar, det ska gå! Jag vägrar ge upp!
Värst är kvällarna när man vill sätta sig framför tv:n med lite snacks, vadsomhelst bara jag får tugga.. jaja frukt får man väl iof äta men jag är inte sugen på det, jag vill ha fett och socker!

Intressant å veta va.. jaja jag kämpar iaf på=)

Bvc var vi till idag, 8-månaders kontroll. Och han växer som han ska den lille pojken. Nu 72cm lång och 9200g.
Inget fel på hörseln å reaktionen var oxå på topp, kan man bli annat än stolt=)
Nu har andra framtanden oxå spruckit igenom äntligen.

Igår var det dejt med Tessa å Issa, kan lägga in bilder snart om det blev nån bra..
Det var iaf väldans trevligt förutom att varje gång Issa gjorde ett glädjetjut, å ja de är en glad liten flicka så det bev ganska många=), så började Arvid gråta. Haha ganska komisk syn måste jag säga, men ja lite långrandigt i längden, så nu gör vi vårt yttersta här hemma för att tuffa till lillkillen, så här kan vi ju lixom inte ha det :P
Tack för igår tjejer, snart igen hoppas jag=) haha iaf jag, Arvid vågar jag inte svara för=)

Å hör å häpna å kors i taket men Terho är ute å klipper gräset=)
Ja undrens tid är inte förbi.

Ne jag kanske oxå ska göra lite nytta!
Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Tessa och Issa

Kämpa på bruden!! du är super duktig, ja skulle aldrig klara det.

Hoppas Arvid inte blev allt för rädd igår=)

Var jätte kul att träffa er, får ta snart igen, får verkligen inte gå flera veckor.



Lycka till nu=) hälsa Arvid. kram

2009-07-28 @ 17:35:44
Postat av: Jenny

Vad du är duktigt.. med din envishet så fixar du de. Gå ut i skogen o kasta pinnar när du blir grinig. kram på dig:)

2009-07-29 @ 21:23:41
Postat av: carina

det blev fel namn för jag använde Jennys användare men det var jag som skrev/ carina

2009-07-29 @ 21:26:22
Postat av: Sofia

Haha ja jag fundera vilken Jenny det var=) Men då förstår jag. Tack så mycket=) Bara två dagar kvar nu=)



Kram på dej!

2009-07-29 @ 22:13:04
URL: http://sofiaslillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0