Feber

Ja de e väl kanske inte så konstigt att Arvid varit lite gnällig, upptäckte i förrgår att han hade feber. Kan ju inte vara nån hit i denna hetta.. Inte svalt nånstans förutom i duschen. Men nu har han iaf frisknat till tror jag, varit precis som vanligt idag så nu tror jag de e över..

Så då har vi såklart ännu mindre å berätta om de senaste dagarna än vad vi brukar.. inte gjort typ nånting.. Terho håller på å få psykbryt på mig för att jag frågar vad han gör, vem som ringer, vart han ska, vad han gör igen? Bara för att jag har så jäkla tråkigt...

Aja iaf, igår tog vi oss en liten promenad upp till Tillmans å köpte jordgubbar, världens godaste!
Om jag hade råd skulle jag kunna leva på de jordgubbarna.. men tyvärr tillåter inte min ekonomi det...

Idag blir det nog stan en sväng, dollarstore och apoteket., sen hem till mamma å pappa. Eventuellt lämna Arvid där så jag å Terho kan åka lite fyrhjuling om vädret tillåter. Det återstår att se.
Ja ni läste rätt min kära sambo har köpt sig en fyrhjuling, och han e så glad för det, pillar å skruvar å provkör mest hela tiden. Om han la hälften av den energin hemma så skulle det hända lite här oxå=)
Jaja pojkar å deras leksaker, de e väl nåt som aldrig ändras..

Nästa vecka eller veckan därpå åker jag å Arvid till syrran på minisemester..=) Ska bli trevligt å komma iväg lite iaf=)

Ne nu ska jag duscha medans lillskrutt sover.

ha en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att de blivit lite lite svalare !

När åker du tror du/hur länge blir du borta ? tänkte om vi skulle till piren på grillafton/trubadur någon av de närmsta helgerna?



Kram

2009-07-05 @ 09:48:41
Postat av: Sofia

Åker i veckan alltså inte på en helg.. så det ska väl funka skulle jag tro=) Är det varje helg nu?



Kram

2009-07-05 @ 13:41:45
URL: http://sofiaslillagroda.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, när åker ni? D v s när kommer ni???

Ni är välkomna när det nu blir, denna vecka eller nästa.



2009-07-07 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0