Fredag.


Fin version..



Det gnälls om att inläggen kommer för sällan å jag kan ju inte göra annat än å hålla med.
Tänker inte ens skriva att jag ska skärpa mig för det blir som det blir.
De flesta blogginläggen skriver jag numera om nätterna när jag ligger i sängen å vrider å vänder på mig.. tyvärr kommer de sällan på "papper".
Har ingen lust att formulera till dem när jag väl sitter här..

Just nu har vi lite projekt på G här hemma. Har köpt golv å färg å tapet till ett av rummen här nere som kommer bli lekrum/Tv-spelsrum.
Äntligen kommer jag få packa upp alla mina gamla nintendokonsoler. Har ju lyckats samla på mig tre st genom åren, fast brorsan har försökt köpa tillbaks dem.. å sen har vi ju wiiet oxå.

Ja iaf, nu är det tomt å spackling å slipning har påbörjats idag.. Å jag hade verkligen glömt hur jävla tråkigt det är, allt man vill är bara å få börja måla för de e ju så jättekul, eller hur, första lagret iaf.. Aja de e kul när de e klart=)

Vi har köpt en ny tv till sovrummet, hittade en 32tums lcd-tv på blocket för 3000kr 1,5år gammal. Men vet inte hur vi tänkte för 32tum blir lite väl stort i sovrummet så nu tar vi nog ner den istället å får ha kvar tjocktv:n i sovrummet ett tag till, trök!

Arvid kryper nu alldeles galant här hemma, hittar saker å resa sig mot hela tiden, å ramlar sen lite fint omkull, oftast går det bra men man får ju gå å vara orolig hela tiden. I sängen ställer han sig heeela tiden när han e vaken så på kvällarna är det ett väldans läggande. å mitt i nätterna vaknar man av att han står i sängen å gråter. Sover så oroligt just nu tycker jag, vaknar flera gången. E väl kanske nån period, mycket som händer nu ju..

Ne lite mat får det nog bli nu för nu kurrar det i magen..

Kommentarer
Postat av: Anna

Blocket det är grejer det ! jäsiken va man kan hitta fina å så gott som nya saker till bra pris =)



Kul med ett nytt projekt, Spännande att se det nya rummet när det blir klart !



Måste ses snart! Har haft så himla mycket att göra, köket e halvklart, bara spackling, slipning å målning/tapetsering kvar nu, tror jag iaf hehe =)



Puss

2009-07-10 @ 21:02:01
Postat av: Sofia

Jajjemen, det gillar vi skarpt=)



Ja de e jätteroligt men något att fixa med, även fast de e så skittråkigt med allt förarbete, men man vet ju att det kommer bli sååå mycket bättre å äntligen kan man ha dörren öppen lixom=)



Ja jag vet, det måste vi absolut! Men jag förstår att du har mycket, men så fort det lugnat sig lite får det bli en dejt=)



Puss å kram

2009-07-11 @ 09:44:49
URL: http://sofiaslillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0