Boring...

Less på detta jävla väder nu, fine det behöver inte vara 30 grader å sol men måste det regna hela tiden varje dag?
Okej det kanske inte har gjort det egentligen men det känns så.

Väggarna är målade, tapeterna är uppe, golvet är lagt.. snart snart är det klart.

Idag är en jävla skitdag, jag e rastlös och orkeslös, vilken jävla kombination. har samlat lite krafter å slängt in en maskin med tvätt, heja!

Terho får jag inte liv i han bara sover å sover, han å jag har inte samma dygnsrytm. Arvid sover oxå och Rambo och här sitter jag så jävla uttråkad!! Allt allt allt e tråkigt idag.

Gräset bara å växer, ser ut som en liten sommaräng på baksidan (den sidan Terho lovat att han ska klippa). jojo snart ser vi inte ut genom fönstret längre. Jävla skit, å nu regnar det plus att de e så långt så jag orkar inte klippa.  Fan, va ska grannarna tro?

Idag hetsäter jag som aldrig förr, de e som jag ska äta in allt som jag inte ska äta i fortsättningen. Well tur att vi inte har så mycket i skåpen som e gott.

Ja för imorgon är det färdigätet. Då ska jag äta endast naturdiet drinkmix i fem dagar. Hujedamig vilken chock för denna arma kropp. Men det är nog en chockstart som behövs, så det kanske händer nåt så man blir taggad att fortsätta...
Ja inte fortsätta äta endast sånt, å nej, men kansk något nyttigare å lite mera motion. Ja ingen helomvändning med andra ord.

Imorgon ska jag träffa Tessa å Issa, äntligen! ja jag å Arvid såklart.

Nej nu får det vara nog, nu får han gå upp vare isg han vill det eller inte!
Hoppas ni har en trevligare söndag än jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte påstå att jag har så mycket roligare än vad du har, allt känns rätt tråkigt fast man har massor att göra (om man känner för det)



Å jag vill fan ha sol, nog fan har det väl regnat så gott som varje dag hur länge som helst nu, detta jävla väder suger ! URK! Vilken semester... =(



Med tanke på ditt humör (å mitt me för den delen idag) ska det bli väldigt spännande att höra hur dina dagar med drinkmixen kommer gå =P



Jag tror dock på dej, som vanligt ! =)



Kram

2009-07-26 @ 16:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0