Våran dag!

Ja idag är det min å Terhos 3-årsdag. Den firar vi idag med att städa :P
Vi hade ju en heldag för oss själva på kupolen igår å lite god mat å wii på kvällen så vi firade väl mest igår=)

På kupolen inhandlades lite kläder till Arvid som han ska ha på Ebbas dop, träningskläder till mig å en hel del kläder till Terho.

Det kommer kanske ett längre inlägg sen som jag satt å skrev inatt när jag inte kunde sova, måste bara skriva klart det å se vad jag egentligen skrev först.

Yeah trevlig söndag på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på 3-års dagen! =D

Väntar på det nya inlägget ;)

Puss

2009-08-02 @ 14:07:17
Postat av: Erica

Grattis grattis på 3-års dagen=)

Puss å kram

2009-08-02 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0