Nu då?

Arvid sover.. redan.. jag vet inte vad jag ska göra..
Inte ett skit är det på tv... shit va tråkigt jag har..

Förstår dock att han var trött, inte sovit så mycket alls idag..
Varit ute i Grangärde hela dagen å hälsat på Erica å Ebba, hon e så jäkla söt å så lik sin mamma=) Hon bara pratade å pratade å gjorde sina glädjetjut, gullunge! Liten har blivit lite större, snart 4 månader=)

E lite trött å seg jag å men jag kan ju inte gå å lägga mig halv 20. Nån måtta får det ju vara..
Terho e å fixar med nåt, ja om jag lyssnat bättre hade jag vetat, men det gjorde jag inte..
Inte ens gnällRambo e inne å jamar å gnäller...

Kanske borde njuta av lugnet istället för att sitta här..

Tack för idag flickor!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack själv!

Arvid blir ju så stor! Helst när man ser både han och Ebba tillsammans, stora killen=)

Världens sötaste Arvid=)



Kram till er

2009-08-04 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0