Lördag

Hej hopp!
Lördag kväll och jag vill ha godis, bara lite. Men det finns ingenting hemma, kanske lika bra det om man tänker efter. Äter lite pistagenötter, e bara de här jobbiga som man måste bita i för att kunna öppna kvar, så de e lixom inte lika rolig längre..

Precis lagt skrotis å jag tror han somnade, tyst är det iaf. Terho är chaufför å Rambo ligger utslagen på hallgolvet.
Jag sitter här, ovanligt.

ja kanske ovanligt att jag skriver, men inte ovanligt att jag sitter vid datorn :P Usch måste sluta sitta så ofta å göra nå vettigare. Men nu väntar jag på att "without a trace" ska börja. Fan va gott det vore med lite glass, mums!

Idag och igår har jag å Arvid varit i sunnansjö hos mamma å pappa å njutit. Solat å badat, så skönt=)

Här hemma händer det grejer, Arvid har nu börjat gå runt grejer han rest sig mot, längs soffan å soffbordet och sånt där.
Men säga nåt man kan tyda det går icke, försöker få han å säga mamma, men han bara ler=)
Han sover så jäkla bra på nätterna nu, vaknar inte nångång, utan sover ca 20-8, vilken lyx, jag bara njuter så länge det varar=)

Inte mycket mer att tillföra just nu tror jag.

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

men hallå, gör en smoothie, inte glass men nästan =P passar ju utmärkt till pistagenötter oxå, å så är det framförallt NYTTIGT ! =)

2009-08-08 @ 20:20:52
Postat av: Sofia

Hade tyvärr inte ens yoghurt hemma så det gick inte heller..=(

2009-08-08 @ 21:00:24
URL: http://sofiaslillagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0