Ingen lust

Jag vet inte vad det är med mig, har ingen lust å skriva alls.. tror att jag deppar lite för att tiden går så fort, å det står inte på förren min skrotis ska börja dagis om vi får plats där vi vill när vi vill.. Funderar en del på vad jag ska göra med mitt liv, har ju alltid tänkt utbilda mig till nåt men har aldrig vetat vad jag vill läsa, vet fortfarande inte, men tiden går och man blir ju inte yngre direkt...

Mycket tankar som snurrar just nu..

Men allt e iaf bra med oss, Arvid är högt å lågt mest hela tiden.. Oftast med ett leende på läpparna..



Busfrö =)



Ser fram emot hösten samtidigt som jag vill att tiden ska gå jättesakta. De  ju hög mysfaktor, man får klä på sig massa kläder, tända ljus, dricka varm choklad å bara mysa. Å jag ska bli hela 25 år och hjärtat ska fylla 1 år.
Å sen är det snart jul, jag älskar julen så de e ju defintivt nåt att se fram emot. Den här gången är ju Arvid lite mer med, så det ska bli väldigt kul, hoppas bara jag inte jobbar, men då får jag väl försöka lösa det på nå vis..

Terho är chaufför till stan och Arvid ligger å sover så nu ska jag nog lägga mig och läsa lite, e ju aldrig nåt bra på tv. Ännu en fördel med hösten, alla bra program börjar igen=)

Hoppas nu har/haft en mysig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Får ses nån dag snart stumpan, å prata lite allvar ;)skickar lite positiv energi <3

puss

2009-08-29 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0