Hej folket!

Dags för uppdatering kanske?

Jag e såååå sjukt sötsugen idag så jag vet inte var jag ska ta vägen... Ge mig godis! Tutti Frutti! Choklad! Vad som helst!
Sugen, sugen, sugen!

Dricker vatten å äter äpple men inte fan hjälper det.

Självbehärskning? Disciplin? Karaktär? Noll! Noll! Noll! I dessa lägen!

Min groda sover, jag e så himla lycklig över att vara just hans mamma, han gör min dag, varje dag!
Mitt lilla bustroll som mest hittar på hyss, försöker smaka kattmat, dra ut internetkontakten, sprida ut allt, allt, allt som går över hela vadragsrumsgolvet, resa sig mot ALLT, stabilt eller inte spelar ingen roll, fingra på tv:n å mosa wiiet, dra ner blomkrukor, dra mamma i håret, nypas i halsen, bitas i fingret (ja hur dum är man om man stoppar in fingret?)
Å varje gång man säger AjaBaja så får man det bredaste leendet han har, jäkla charmtroll=)

Nä man kanske skulle ta å poppa lite popcorn å slänga sig i soffan å njuta lite=)
puss

Kommentarer
Postat av: carina

Vilket härligt liv du lever. visst är det underbart med barn, jag vill nästan backa tiden och mina barn blev små igen. Njut allt vad du orkar. kram

2009-08-13 @ 20:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0